Известие

Collapse
No announcement yet.

Теч на масло от маркучите на масления охладител

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Теч на масло от маркучите на масления охладител

    Здравейте.
    Става въпрос за 166-тицата от подписа. Имам доста сериозен теч на масло (около половин литър на седмица) от снадките където са кербовани маркучите на масления охладител. Някой имал ли е теч от там? Идеята ми е да го закарам някъде да ми го кербоват наново, вместо да купувам някой 15 годишен. Ако някой го е правил, ще съм благодарен на мнение или насоки за място където могат да го направят.
    Alfa Romeo 166 Face 2.4JTD - 150 '04
    Fiat Bravo 1.6 16V - 103 '99

  • #2
    Не знам някой да е правил манипулацията за която питаш. Обикновено се пука радиаторчето и вариантът е, целият охладител да се подмени.
    За да се възстанови уплътнението между тръбите и корпуса, би трябвало той да се разглоби. В последствие ще трябва да се уплътни и мястото на сглобката.

    Накратко - сложна операция с неясен край. Аз бих го сменил с друг втора употреба. Това, че ще е 15 годишен нищо не означава.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Смени си маркучите, доколкото разбрах тече от маркуча. Или не.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
        Смени си маркучите, доколкото разбрах тече от маркуча. Или не.
        Говори за теч на масло. Не може да е от маркуч.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          там има маркучи с масло, дизел е
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=75948

          от къде тече?
          да посочи на снимките
          или тече от радиаторчето с масло, което е отпред, не разбирам добре
          Защото както си тече, ще изтече внезапно и сбогом турбина
          Last edited by lordliness; d.m.y г., 14:20.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
            там има маркучи с масло, дизел е
            При раншните дизели, както е при теб, това е термостатичен клапан и действително по маркучите върви маслото до масления радиатор. На по-късен етап, го заместват с охладител, няма маслен радиатор отпред и съответно по маркучите върви охладителната течност. Та колегата говори за охладител...


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              При раншните дизели, както е при теб, това е термостатичен клапан и действително по маркучите върви маслото до масления радиатор. На по-късен етап, го заместват с охладител, няма маслен радиатор отпред и съответно по маркучите върви охладителната течност. Та колегата говори за охладител...
              не знам колко му е раншен , значи е нещо като при бензиновите
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                не знам колко му е раншен , значи е нещо като при бензиновите
                Точно. Гледам, че е FL от 2004 - та.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Точно. Гледам, че е FL от 2004 - та.
                  На твоята тема, примерно втората снимка, от там, нещо подобно
                  http://clubalfaromeo.com/forum/showp...57&postcount=1
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #10
                    Нещо аз съм в грешка. Сега прегледах документацията. И при FL има въздушен маслен охладител.

                    Явно се бъркам с 156, където 10 клапановият дизел е с воден охладител.

                    Писаното от мен по-темата, очевидно не касае случая на колегата.

                    Извинявам се.
                    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 14:34.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      Нещо аз съм в грешка. Сега прегледах документацията. И при FL има въздушен маслен охладител.

                      Писаното от мен по-темата, очевидно не касае случая на колегата.

                      Извинявам се.
                      Не знам за неговата, моята има , на гадно място удобно за удряне в бордюри
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                        Не знам за неговата, моята има , на гадно място удобно за удряне в бордюри
                        Да, според E-learn всички дизели 166 са, както е при теб.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #13
                          в темата на колегата lordliness на втората снимка се виждат въпросните снадки където е кербован маркуча. Точно от тях ми тече.
                          Alfa Romeo 166 Face 2.4JTD - 150 '04
                          Fiat Bravo 1.6 16V - 103 '99

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от ReteR Покажи съобщение
                            в темата на колегата lordliness на втората снимка се виждат въпросните снадки където е кербован маркуча. Точно от тях ми тече.
                            Нови маркучи, може да ти ги направят някъде, само виж за какво налягане са, не отлагай
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              При раншните дизели, както е при теб, това е термостатичен клапан и действително по маркучите върви маслото до масления радиатор. На по-късен етап, го заместват с охладител, няма маслен радиатор отпред и съответно по маркучите върви охладителната течност. Та колегата говори за охладител...
                              150кс дизели са си с радиатор за маслото.
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Comment

                              Working...
                              X